понеділок, 1 липня 2013 р.

Ми вже з моря

відпочили супер))) загоріли)) і задоволені повернулись додому))
Пост про минулорічний відпочинок тут (До речі, те саме місце)
Ну менше слів, а більше фото...


























А в господаря на подвірї ростуть дуже гарні троянди


І ше в Херсоні біля вокзалу стоять ось такі оригінальні металеві музиканти


Коли ми вже збирались додому, я запитала малу:
-Донь, а шо ми привезем з моря додому?
Вона відповіла:
-А давай - небо і хмари...вони тут такі гарні!


6 коментарів:

  1. Вітаю з поверненням!
    Малі - голопупики такі класні!
    Тепер має наступити морська тема в творчості, чи вже наступила?!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую))) А морська тема шось так і не приходить)))) Хоча за рукоділлям дуже скучила))) На другий день після приїзду активно взялась за всі недокінчені процеси)))

      Видалити
  2. Ухти, класно як!!! Заздрю:) Ну у вас і гардеробчик, щодня в новому купальнику:) Не боялися малі в пісок закопуватись? Гарно відпочили, видно. Давай , лови натхнення!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. То ми ше всіх купальників з собою не взяли))) Я взагалі, коли речі збирала на море, чоловік мені влаштував таможню і все переполовинив, але нічого, якось обійшлись)))
      А закопуватись не то шо не боялись, а самі просили по декілька разів на день)) Ми вже так втомились з тим закопуванням!!!
      А натхнення є:навчитись чомусь новому))) Вже, здається, і придумала чому....

      Видалити
    2. Ммм, як цікаво, чому... Про таможню - сміюся, бо мій коханий теж спочатку мовчки дивитсья на ту гору речей, які я намагаюсь впихнути у валізу, якщо кудись їду, а тоді каже - а тепер відклади половину, вони тобі точно не знадоляться:))) Я, мало не плачучи, відділяю, а коли вже повертаюсь додому, то усвідомлюю, що з взятої половин теж не все було потрібне:) Але ж ми жінки... :)

      Видалити
    3. це точно))) нам просто потрібно багато речей, шоб було з чого вибирати)))

      Видалити