понеділок, 4 лютого 2013 р.

Флористика

Я вже давненько замовила собі інструменти для виготовлення квітів. А поки їх чекала, то тренувалась желатинити тканину і фарбувати. Ну якшо з желатином проблем не було (тут все ясно і понятно) то з фарбами все складніше. Я трошки малюю гуашевими і акриловими фарбами, а з фарбами для батіка вперше зіткнулась. Їх як змішуєш. то колір видно лише коли на чомусь намалювати. а на палітрі ні. Крім того після висихання стають блідішими, тому з відтінками важкувато.А ше потім замітила, шо після обробки інструментом вони бліднішають.
Коли нарешті дочекалась своїх інструментів відразу вирішила спробувати щось зробити. Зупинилась на квітці маку. Правда в кінцевому результаті я небачу суттєвої різниці між тим, шо зроблений інструментами і тим шо без.
Ось мої квіточки: перші дві фотки інструментами, третя- без.


Ну може все-таки трохи є різниця)))
І ше з покраскою пелюсток в мене виникла проблема. Здається, що може бути простіше від червоного кольору для маку!!! а ні!! я не змогла намішати той відтінок який хотіла і вийшло то шо є)))) А останній я не фарбувала, а купила кольорову тканину.
Але дійшла висновку, шо треба практикуватись...багато))) Буду по-маленьку вчитись і ділитись своїми досягненнями.
П.С. мало не забула! А ось і фото моїх інструментів.

Немає коментарів:

Дописати коментар